surfcamp

30 oktober 2015 - Byron Bay, Australië

23-10-15 hello luitjes

vandaag begin in aan een nieuw avontuur. ik ga op surfcamp. eerst moesten we wachten op cetraal station in Sydney sochtens om 6:45 zouden ze ons op halen. en dan vervolgens zouden we met de trein verder reizen. de reis met de trein naar Woolgoolga duurde 9 uur lang. toe we daar aan kwamen stonden wat mensen van mojo van surfcamp ons op te wachten. we moesten allemaal in het busje en moesten nog 45 minuten rijden naar ons eind bestemming x spot. eindelijk aan gekomen. lieten ze ons de de camping zien. waar alles was en wat ik mocht gebruiken daar. daarna lieten ze ons zien waar we sliepen was een fijn bed dat we hadden. savonds kregen we eten..

naar het eten gingen we gezellig een drankje doen. en niet al te laat naar bed omdat we natuurlijk de volgende dag ons eerste surf les hadden.

zaterdag 24-10-15

om 9 uur ging de wekker al weer.  eerst ff wat eten. en dan om 10 uur hadden we onze eerste surfles. smiddags kregen we lunch was goed te doen. smiddags hadden we onze tweede surf les het was super vet iedereen kont al op het surf bord staan dat was cool. maar het was wel vermoeiend de surflessen.

savonds naar het eten was het party time. was super gezellig allemaal nieuwe mensen ontmoet. het feest ging tot een uurtje of 1 door. de volgende dag moesten we wel vroeg op rond een uur of 7. want om 8 uur hadden we onze derde surfles.

zondag 25-10-15

vandaag ging het surfen heel stuk beter dan de andere twee lessen. ben een paar keer gaan staan op me surfplank dat was super cool. smiddags lekker douchen en wat tijd voor je zelf. of je kon surfen maar dan zonder dat er les was. savonds en smiddags kregen we natuurlijk weer eten. savonds naar het eten was het film avond. vond niet heel goeie film maar was wel interessante film.

maandag 26-10-15

vandaag hadden sochtens weer les en smiddags of tijd voor ze zelf of zelf weer surfen. ik heb gekozen voor ff tijd voor me zelf. even een boekje lezen even een klein slaapje doen.

dinsdag 27-10-15

vandaag hadden we sochtens ons laatste surf les in x spot eind van de middag zouden we vertrekken naar byron bay. maar de bus was een uur te laat dus we vertrokken een uur later dan geplend dus we kamen daar rond 8 uur savonds aan omdat het nog best lang was om daar heen te rijden. toen we daar aan kwamen moesten we nog eten. het was lekker eten ik had een steak genomen.

woensdag 28-10-15

vandaag hadden we onze 5 surf les. het was zo koud en slecht weer dat ik niet het water ben in geweest. golven waren bijna 2 meter hoog.

savonds gingen we uit in byron bay dat was super gezellig savonds naar 12 uur was ik jarig dus dat hebben we ff gevierd. de club ging dicht om 2 uur naar de tijd gingen we terug naar ons hostel en daar hebben ik met wat andere tot half 5 gezeten toen vond ik het wel mooi om naar bed te gaan. want we moesten voor 10 uur uit checken anders kregen we ons geld niet terug.

donderdag 29-10-15

vandaag ben ik jarig:D ;D

naar dat ik 4 uurtjes had geslapen ben ik gaan uit checken. ik was super moe maarja moest ff door bijten. daarna wachten ik tot het een uur of 2 was. omdat we nog gratis ontbijt en lunch kregen om 5 uur kon ik pas de bus pakken naar cetrum van byron bay omdat ik de bus van kwart over 2 gemist had.

toen ik in hostel aan kwam zag het er goed uit. maar de van de kamers had ik meer van verwacht. maar de douches waren wel super fijn. savonds kwam er ook een nieuw meisje bij op de kamer. met haar en een vriendin van haar hebben samen gezellig gegeten. en daarna nog een drankje in een bar omdat ik jarig was.

30-10-15

vandaag ga ik kijken wat ik hier na ga doen als ik byron bay verlaat. eerst wou ik verder gaan reizen maar de vrouw achter de balie waar ik mijn free wifi code zou krijgen kreeg ik een baantje aan geboden op een farm en die heb ik aan genomen.

dat wordt nu mijn volgende avontuur in Australie

mensen die van surfen houden en leuk vinden die raad ik zeker aan om naar curfcamp te gaan super leuk en gezellige mensen daar.je kan daar ook andere water sport doen met mojo als je op surfcamp gaat.