de reis begint.

20 oktober 2015 - Sydney, Australië

hello people

vandaag begint mijn reis naar Australie. het heeft even geduurd voor dat ik tijd had om wat op mijn blog te zetten. maar heb nu ff wat tijd gevonden voor me zelf.

ik begin mij reisverhaal met de dag dat we aan komen op het vliegveld van Sydney.

toen we aan kwamen op het vliegveld stond Dennis van Australie backpackers op ons te wachten en ons te verwelkomen in Sydney. het weer was aangenaam het was ongeveer 24 graden..

daarna gingen we met zen allen in een busje op weg naar Sydney naar opera house op een foto te maken van de groep. toen we klaar waren gingen we op weg naar het beachhouse waar we voor 4 nachten verbleven. de eerste avond gingen we lekker bbq. en daarna vroeg naar bed. want de volgende dag weer vroeg op voor de regeldag.

vrijdag 16-10-15

vandaag is het regel dag alle belang rijke dingen wordt vandaag geregeld. zoals bankrekening openen een medical pas andere belangrijke dingen. het was best leuk om door Sydney heen te lopen. wel vermoeien aan het einde van de dag was ik moe van me jetlag. daarom ging ik savonds weer vroeg naar bed.

zaterdag 17-10-15

vandaag gaan we naar de bleu mountains. was erg mooi. eerst gingen we een wandeling maken van ongeveer een uurtje gingen we langs watervallen. was er mooi om te zien. mooi uit zicht was het.

de twee de stop gingen we naar de three sisters. wat de meeste kennen van de bleu mountains. was erg mooi om te zien. (zie fotos)

de derde stop gingen we lunchen was erg fijn om wat in buik te hebben naar wat beweging.

de laatste stop was  in een soort dierentuin was wel leuk om de dieren te zien waar Australie bekent om is. maar toch vind ik het leuker om de dieren in het wilt te zien dan in een hok. de  wallabies mochten wel los rond lopen maar de rest van de dieren zaten in een kooi. savonds gingen we lekker wat eten halen bij een soort snackbar dicht bij het beachhouse.

zondag 18-10-15

vandaag zouden we een wandeling maken lang een klif. maar ik ben niet mee geweest. ik was moe en wist niet wat ik zou gaan doen naar de laatste dag hier. zo dus vandaag heb ik de een beetje de was gedaan en beetje uitgezocht wat ik de dagen daarna zou gaan doen. en savonds gingen we lekker een pizza eten dat was best lekker ik weet niet wat voorn pizza ik had maar er zat vlees op hahah:p

maandag 19-10-15

vandaag gaan we surfen. daar heb ik heel veel zin in. we moesten vroeg op want het was ongeveer 2 uur rijden er heen. dat was best lang. toen we op het strand kwamen kregen we eerst wat uitleg. en daarna begon de surf les. eerst was de les op het strand daarna gingen we het water in. het was erg moeilijk om te leren staan. ik heb wel een aantal keren gestaan. was erg leuk de les. de fotos komen nog. rond een uur of 1 kregen we lunch was erg lekker daar zo'n ochtentje surfen. naar de lunch gingen we nog een uurtje het water in. daarna was de surf les al weer voor bij. savonds gingen we lekker uit eten met zen allen omdat het de laatste dag was.

dinsdag 20-10-15

vandaag zou je eigenlijk uit moeten checken en ergens anders heen moeten. maar ik heb nog 2 nachten bij geboekt om even op adem te komen en een plan te maken wat ik nu ga doen. ik heb toen besloten dat ik op surfcamp wou. heb vandaag meteen geboekt.daarna ben ik nog 2 dagen in Sydney gebleven.